بالز اسفندیار: فصل بعد در «تیان جین» بازی‌ می‌کنم - بالز

قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه فصل بعد در تیم «تیان جین» چین به میدان خواهد رفت، گفت: در یک دوره زمانی به دلیل مصدومیت و نظر کادر فنی از تیم ملی والیبال خط خوردم.

به گزارش بالز، امیرحسین اسفندیار پس از برتری تیم ملی والیبال ایران مقابل تایلند و صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: تیم ایران در این مسابقات پر قدرت است و با قدرت ظاهر شده‌ایم و تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند تا خودی نشان دهند و حتی یک ست مقابل ایران به دست آورند و این برای هر تیمی مهم است. ما نیز تلاش می‌کنیم که به چشم بازی‌های تدارکی به این مسابقات تا مرحله نیمه‌نهایی و فینال نگاه کنیم.

او افزود: امیدواریم پس از کسب نتایج خوب بتوانیم با روحیه و انگیزه به انتخابی المپیک برویم.

قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران درباره غیبت و بازگشت دوباره‌اش به تیم ملی عنوان کرد: این مسئله هم مربوط به نظر کادر فنی بود و هم یک مصدومیت کهنه داشتم و نظر کادر فنی بود که در آن تورنمنت شرکت نکنم.

اسفندیار با اشاره به اینکه در نهایت مصدومیتش را درمان کرد و تمرینات را پشت سر گذاشت، گفت: آماده بودم برای تورنمنت بعدی به تیم ملی دعوت شوم و کادر فنی بنده را به تیم ملی دعوت کرد و از عملکردم راضی بود. خدا را شکر می‌کنم در تیم ملی هستم.

او درباره حضورش در یک تیم چینی بیان کرد: اولین بار است که به چین می‌آیم و قرار است امسال در لیگ چین به میدان بروم. اسم تیمم «تیان جین» است و بعد از انتخابی المپیک کارهای ویزا را انجام می‌دهم تا بتوانم خیلی زود به تیم باشگاهی‌ام اضافه شوم؛ چرا که از آبان مسابقات ما آغاز می‌شود و کار سختی پیش رو دارم.

اسفندیار ادامه داد: در حال حاضر بازی‌های ملی برایم مهم‌تر است و ارجحیت دارد و باید به بزریل برویم و پس از بازگشت از برزیل به تیم باشگاهی اضافه می‌شوم.

او درباره اینکه زبان چینی یاد خواهد گرفت یا خیر، گفت: زبان چینی خیلی سخت است و اصلا نمی‌خواهم تلاش کنم؛ هرچند چند کلمه را یاد گرفته‌ام.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : توپ و تور تاريخ : 22 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.