بالز انصراف شهرداری همدان از حضور در لیگ یک والیبال - بالز

بالز/همدان سرانجام پس از خبرهای ضد و نقیض مبنی بر حضور یا عدم حضور تیم والیبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول بنا به پیش‌بینی‌های موجود و شرایط حاکم در ارگان شهرداری، در نهایت شهرداری به طور قطعی حاضر به تیم‌داری در لیگ دسته اول نشد و هیأت والیبال استان باید به دنبال راه‌های دیگری برای حضور تیم‌های والیبالش در دسته‌های کشوری باشد.

شهرداری همدان، شورای شهر و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در کمال تعجب و در تضاد وعده‌های پیشین گذشته تنها به رشته فوتبال می‌پردازند و سوالی که برای جامعه ورزش ایجاد می‌شود، این است که نقش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی دقیقاً چیست؟ امور فرهنگی اجتماعی یا امور فوتبالی؟

چند هفته پیش رئیس هیأت والیبال استان همدان خبر از تیم‌داری شهرداری همدان در لیگ دسته اول والیبال داد اما پس از کش و قوس‌های فراوان میان شورای شهر و شهرداری این تیم بنا به گفته حمید بادامی‌نجات از مسابقات لیگ دسته یک انصراف داد و شهرداری در وهله اول حاضر به تیم‌داری نشد و این موضوع به طور کامل منتفی شد.

دهم مردادماه سال‌جاری حمید بادامی نجات در نشست با ورزشی نویسان مطرح کرد که با موافقت شهردار همدان و مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، مقرر شده شهرداری در لیگ دسته اول والیبال کشور تیم‌داری کند.

هیأت والیبال استان همدان درخواست تیم‌داری‌ در لیگ یک را به فدراسیون والیبال ارائه داده و مجوز حضور در این مسابقات صادر شده بود و قرار گرفتن نام شهرداری در بین تیم‌های لیگ یکی شوقی در دل طرفداران والیبال استان ایجاد کرد که شاید همدان به روزهای خوش سال‌های قبل برگردد اما این تصمیم خیلی زود از گود خارج شد و با مخالفت برخی از اعضای شورای شهر مواجه شد.

مجوز باشگاه‌داری به شهرداری داده شده تا در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی تیم‌های مختلفی را در رشته‌های گوناگون ورزشی حمایت کند اما این مورد تاکنون پیگیری نشده و گویا ورزش پرهزینه و پرخرج فوتبال تنها اولویت شهرداری است و اصلاً رشته‌های ورزشی دیگر بر خلاف وعده‌هایی که از سوی شورای شهر منتشر شد، اهمیتی برای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ندارد.

سوالی که برای جامعه ورزش و مخاطبان رشته‌های ورزشی ایجاد می‌شود این است که نقش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در همدان چیست؟ این سازمان در امور فرهنگی چه عملکردی داشته است؟ آیا اولویت این سازمان صرفاً هزینه‌های میلیاردی برای فوتبال است و بر خلاف وعده‌های گذشته‌ای که دادند به ورزش‌های دیگر اهمیتی نمی‌دهند؟

مشخص است که این سازمان در بعد فرهنگی و اجتماعی منتقدان بسیار زیادی دارد و در بعد ورزشی صرفاً به فوتبالی علاقه دارد که این روزها خبرهای ضد و نقیض مبنی بر هزینه‌های میلیاردی و باور نکردنی از این تیم به گوش می‌رسد که به طور قطع این هزینه‌های میلیاردی سنگین و تعجب‌برانگیز می‌تواند این سازمان را در امور فرهنگی اجتماعی و رشته‌های گوناگون ورزشی با چالش روبرو کند و عملاً این سازمان فقط در فوتبال پیشرفت داشته باشد گرچه آن هم مشخص نیست.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 39 views بار دسته بندی : البرز تاريخ : 28 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.