بالز خشم بعد از ناکامی/ خط و نشان بسکتبال آمریکا برای المپیک - بالز

سرمربی تیم ملی بسکتبال‌ آمریکا اعلام کرد که آن‌ها برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس، به مدالی جز طلا فکر نمی‌کنند.

به گزارش بالز، تیم ملی بسکتبال آمریکا با ترکیبی جوان و سرمربیگری استیو کر، از کسب سکو در جام جهانی ۲۰۲۳ بازماند تا بسیاری از رسانه‌ها، خبرهایی را مبنی بر حضور ستاره‌های کهنه‌کار بسکتبال آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس منتشر کنند. ضمن این که طی روزهای اخیر رسانه‌های مختلف خارجی اعلام کرده‌اند که در حال حاضر تمرکز اصلی آمریکایی‌ها، کسب مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. 

استیو کر، سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا هم که به همراه شاگردانش عنوان چهارمی جام جهانی ۲۰۲۳ را به دست آورد، در این رابطه توضیح داد: کسب مدال نقره و برنز برای ما خوب نیست و نباید به این‌ها قانع باشیم، ما برای کسب مدال طلا راهی المپیک خواهیم شد و این که دوباره در جام‌های جهانی از کسب سکو ناکام باشیم، فاجعه است.

او با بیان این که بسکتبال جهان دیگر مثل گذشته نیست، توضیح داد: شاید روی کاغذ کار راحتی داشته باشیم، در حقیقت ولی این‌طور نیست. به احتمال خیلی زیاد دیگر کار ما هیچگاه راحت نخواهد بود و باید با قدرت بیش‌تر در میادین حاضر شویم.

استیو کر با بیان این که در حال مطالعه جوانب مختلف ناکامی تیم خود در رقابت‌های جام جهان ۲۰۲۳ است، توضیح داد: کاری که ما همواره سعی داریم انجام دهیم، مطالعه جوانب مختلف برای برطرف کردن نقطه ضعف‌ها و رشد تفکرات تیمی است. می‌خواهیم بدانیم چرا می‌بازیم و اگر هم می‌بریم به چه دلیل برده‌ایم.


بیشتر بخوانید:
                        حضور لبران جیمز در المپیک ۲۰۲۴ قطعی شد


طبق خبر اتلتیک که روز گذشته منتشر شد، لبران جیمز، فوق ستاره کهنه‌کار بسکتبال آمریکا و جهان، قطعا در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور خواهد داشت. ضمن این که طبق خبرهای منتشر شده در فضای مجازی، استفن کری، دیگر فوق ستاره بسکتبال آمریکا نیز تصمیم دارد در المپیک آینده حضور یابد. 

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 28 views بار دسته بندی : جهان ورزش تاريخ : 12 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.