بالز دکتر کیهانی پس از مدیر شدن در تیم ملی: من بسکتبالی هستم - بالز

دکتر سهراب کیهانی گفت: فعالیت من به عنوان مدیر تیم ملی بسکتبال، فشار کاری‌ام در زمینه پزشکی را زیاد می‌کند، اما بحث ملی در میان است.

سهراب کیهانی در گفت‌وگو با بالز، درباره انتخابش به عنوان مدیر تیم‌ ملی بسکتبال بزرگسالان توضیح داد: این موضوع توافقی بود که بین بنده و آقای جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال شکل گرفت. قرار بر این شد که در زمان حساس فعلی که تیم ملی ایران در حال تغییر نسل است و دو تورنمنت مهم (جام جهانی و بازی‌های آسیایی) را در پیش دارد، برای بهتر پیش رفتن برنامه‌ها کنار تیم ملی باشم. 

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: هم اکنون شاهد تغییر نسل در تیم ملی هستیم و نیاز است میان بازیکنان قدیمی و جوانانی که به تازگی وارد اردوها شده‌اند هماهنگی ایجاد شود تا در مسابقات مهم پیش رو عملکرد خوبی را از تیم ملی شاهد باشیم.

مدیر تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خوشبختانه من و جواد داوری افرادی هستم که بازیکنان تیم ملی برای ما احترام قائل هستند. همانطور که می‌دانید خود بنده هم یک بسکتبالی هستم و تعداد زیادی از بازیکنان حاضر در اردوها را هم جراحی کرده‌ام.

او با بیان اینکه به عنوان ناظر فدراسیون انجام وظیفه می‌کند، توضیح داد: نیاز است هماهنگی‌های لازم میان کادرفنی و بازیکنان ایجاد شود و برنامه‌های سفرهای تیم ملی نیز بدون مشکل پیاده شوند. به هر حال نظارت بر این امور کار بسیار سنگینی است که رئیس فدراسیون به عنوان ناظر نمی‌تواند همه این کارها را بررسی کند و بنده وظیفه دارم به عنوان نماینده فدراسیون کنار تیم باشم.

کیهانی تصریح کرد: مربی خوبی کنار تیم ملی داریم و امیدواریم بهترین شرایط برای پیاده شدن برنامه‌ها فراهم شود. کاری که الان می‌کنم بیشتر بحث کمک کردن به فدراسیون است تا در این ۶ ماه حساس، شاهد تغییر نسل خوبی در تیم ملی باشیم.

کیهانی در پایان، در پاسخ به این سوال که آیا مشغله زیاد او در فعالیت او به عنوان مدیر تیم ملی تاثیر منفی نمی‌گذارد؟ توضیح داد: قطعا این موضوع فشار کاری در زمینه پزشکی را برای بنده دو چندان می‌کند اما الان بحث منفعت ملی در میان است و همه تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را در تیم ملی بسکتبال داشته باشم. البته طبیعی است که این موضوع در زمینه پزشکی من، فشار کاری را زیاد کند.

انتهای پیام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 21 views بار دسته بندی : توپ و تور تاريخ : 24 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.