بالز وکیلی: بازیکنانم فوق‌العاده بودند/ نوید سکوی بهتری را در جهانی می‌دهم - بالز

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: شاید خودم از باخت مقداری ناراحت باشم ولی بازیکنانم را تحسین می‌کنم، آنها فوق‌العاده بازی کردند.

به گزارش بالز، محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خوب و مهیجی بود، بعد از اینکه چهار سال مسابقات نوجوانان برگزار نشده بود فکر نمی‌کردم فینال به این زیبایی داشته باشیم. درست است که ما با اختلاف ۸ امتیاز به ژاپن باختیم اما فوق‌العاده بود. 

وی گفت: آینده آنها در سرویس موجی است. بازیکنان ما مثل بزرگسالان سرویس پرشی می‌زدند و این تفاوت دو تیم است. در آینده خواهیم دید که کدام بازیکن در سطح اول دنیا بازی می‌کند. مسلما تعداد بازیکنان ما در سطوح بالاتر بهتر خواهد بود چون هم به لحاظ فیزیک بهتر بودند و هم به لحاظ سرویس های فوق‌العاده. 

وکیلی افزود: همانطور که دیروز گفتم دریافت و توپ‌گیری ژاپن فوق العاده است. ژاپنی‌ها تا این مرحله این چنین بازی نکرده بودند. سه تا بازی سه بر دو داشتند که ۶ امتیاز گرفته بودند دو سه امتیازی هم گرفته بودند که جمعش ۱۵ امتیاز می‌شود. الان در حال حاضر ما هم ۱۵ امتیاز داریم. آنها با یک برد بیشتر نسبت به ما قهرمان شدند. به تیم آنها تبریک می‌گویم. به همه هم میهنان که بازی را دیدند هم تبریک می‌گویم. 

وی گفت: خودم شاید از باخت مقداری ناراحت باشم ولی بازیکنانم را تحسین می‌کنم. فوق العاده بازی کردند. ما همچین سطحی در بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله نداریم‌. میزبانی عالی بود. در مورد داوری هم فکر می‌کنم یکی دو بار اشتباهاتی داشت که می‌توانست انجام نشود. در مجموع من به داور احترام می‌گذارم. مشکلی نیست و باید تحمل باخت را داشته باشد. 

وکیلی گفت: در مسابقات جهانی همانطور که سال‌های قبل اگر در آسیایی با ژاپن این چلنج را داشتیم هرگز در مسابقات جهانی از ما بالاتر نبودند. همیشه در جهانی بالاتریم. یکسال برای رفع نقاط ضعف زمان داریم. خود من انتظار این بازی را از ژاپن نداشتم. 

سرمربی تیم ملی والیبال در پایان گفت: آنها نمی‌توانند قد خود را بلندتر کنند اما ما می‌توانیم کیفیت توپ‌گیری و شرایطمان را بهتر کنیم. همیشه در آسیایی ۷ یا ۸ ماه کار می‌کنیم اما آنها زمان بیشتری دارند و در برخی از شرایط پایه بالاتر هستند اما در نهایت در مسابقات جهانی بهتر هستیم. در ۲۰۱۶ گفتم هم ژاپن و هم کره را می‌بریم و همین شد و قهرمان شدیم‌. الان هم این نوید را می‌دهم. ما خارج از نتیجه گرایی بازی کردیم و دنبال کارهایی هستیم که در آینده به درد تیم می‌خورد. مردانه بازی کردیم و یک والیبال زیبا را به نمایش گذاشتیم. در امتیاز های ابتدایی و پایانی ژاپنی ها بهتر از ما بازی کردند. بهتر بازی کردن آنها دلیلی بر بد بازی کردن بازیکنان من نیست. شاید در سال‌های اخیر در سطح نوجوانان این فینال فوق العاده بود. شکست هم در ورزش هست. امیدواریم در جهانی بتوانیم عملکرد بهتر و سکوی بالاتری بگیریم. 

انتهای پیام 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 39 views بار دسته بندی : توپ و تور تاريخ : 28 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها